Strategiskt lyssnande : så blir chefer, medarbetare och organisationer bättre på att lyssna /
Att lyssna har många positiva effekter för organisationer. Lyssnandet ökar tilliten, engagemanget och arbetstillfredsställelsen. Trots den positiva påverkan och att organisationer har fler kommunikationskanaler än någonsin ägnas för lite tid åt att lyssna på kunder, medarbetare och andra viktiga int...
Sparad:
, |
Bok |
Swedish |
Stockholm :
Liber,
[2023]
|
Första upplagan |
Sammanfattning: | Att lyssna har många positiva effekter för organisationer. Lyssnandet ökar tilliten, engagemanget och arbetstillfredsställelsen. Trots den positiva påverkan och att organisationer har fler kommunikationskanaler än någonsin ägnas för lite tid åt att lyssna på kunder, medarbetare och andra viktiga intressenter. Hur kan det vara så? Det enkla svar...[Bokinfo] |
---|---|
Fysisk beskrivning: | 173 sidor illustrationer 22 cm |
ISBN: | 9789147143429 |
Logga in med bibliotekskortet för att se reserveringsmöjligheter.
Lägg till i lista
Bibliotek | Status | Placering |
---|---|---|
Piteå stadsbibliotek | Inte tillgänglig | Biblioteket , 658 |