Reklam - den goda kraften /

Författaren, copywrighter med lång erfarenhet från reklamvärlden, skriver om svenska reklamkampanjer från början av 60-talet till idag. Om hur kampanjerna vuxit fram, vilka processer de satt igång, hur människor, företag o hela samhället reagerat.

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Boisen, Lars A.
Bok
Swedish
Stockholm : Ekerlid, 2003
PR
Beskrivning
Sammanfattning:Författaren, copywrighter med lång erfarenhet från reklamvärlden, skriver om svenska reklamkampanjer från början av 60-talet till idag. Om hur kampanjerna vuxit fram, vilka processer de satt igång, hur människor, företag o hela samhället reagerat.
Fysisk beskrivning:309 s. : ill.
ISBN:9189617622
978-91-89617-62-9
978-91-7092-132-2
91-7092-132-6
Logga in med bibliotekskortet för att se reserveringsmöjligheter.
Lägg till i lista
Bibliotek Status Placering
Bodens stadsbibliotek Tillgänglig Biblioteket , Ekonomi och samhälle , 659
Luleå stadsbibliotek Tillgänglig Biblioteket , Plan 4 , 659
Strömbackaskolans bibliotek Tillgänglig Biblioteket , Qbm