No logo : no space, no choice, no jobs, no logo : märkena, marknaden, motståndet /

Författaren beskriver hur de moderna storföretagen bygger upp sina varumärken o hur reklamen påverkar oss. Hon berättar också om motståndet - Adbusters som angriper reklamen, Reclaim the streets o antiglobaliseringsrörelsen.

Sparad:
Bibliografiska uppgifter
Klein, Naomi, 1970-
Bok
Swedish
English
Stockholm : Ordfront, 2002
[Ny utg.]
PR
Beskrivning
Sammanfattning:Författaren beskriver hur de moderna storföretagen bygger upp sina varumärken o hur reklamen påverkar oss. Hon berättar också om motståndet - Adbusters som angriper reklamen, Reclaim the streets o antiglobaliseringsrörelsen.
Fysisk beskrivning:601, [1] s. : ill. ; 18 cm
ISBN:9173249130
Logga in med bibliotekskortet för att se reserveringsmöjligheter.
Lägg till i lista
Bibliotek Status Placering
Arvidsjaurs kommunbibliotek Tillgänglig Magasin , Magasin - Oa
Bodens stadsbibliotek Tillgänglig Biblioteket , Ekonomi och samhälle , 338
Gällivare bibliotek Tillgänglig Biblioteket , 330
Haparanda stadsbibliotek Tillgänglig Vuxen Fakta , 305
Kalix kommunbibliotek Tillgänglig Magasin , 338
Luleå stadsbibliotek Tillgänglig Biblioteket , Plan 4 , 338
Piteå stadsbibliotek Tillgänglig Biblioteket , 338
Råneå bibliotek Tillgänglig Biblioteket , Magasin
Strömbackaskolans bibliotek Tillgänglig Biblioteket , 338
Älvsbyns gymnasiebibliotek Tillgänglig Biblioteket , Fakta